tiistai 16. lokakuuta 2012

Espanjassa ollaan!

Eilen illalla lensimme Turusta Gironaan. Aina yhtä ahdistavaa halpalentokoneisiin rynniminen. Lento sujui kuitenkin mukavasti, vaikka samassa koneessa olikin jalkapallojoukkueellinen kirkuvia teinityttöjä. Korviin välillä sattui, mutta perille päästiin.

Auton avaimet löytyivät lentokentähotellin respasta. Mazdan navigaattori oli vähän arvoitus ja niinpä lähdimme väärään suuntaan. Muutaman harhaanajon jälkeen olimme perillä puoli kahden aikaan paikallista aikaa. Sisälle pääsy osoittautui haasteelliseksi, avainnipussa on kuusi avainta ja niistä viittä tarvitaan ennen kuin ollaan talossa sisällä.

Siistiä on ja kaikki muutenkin hyvin, valmispitsan ja pikapesujen jälkeen painuimme pehkuihin.

Aamulla heräsimme ihanaan auringonpaisteeseen. Terassiltamme on merinäköala, kaukainen, mutta kaunis kuitenkin.

Tuossa kuvassa on vaihtoautommekin. Aamupalan jälkeen lähdimme etsimään supermarketia varastojen täydentämiseksi. Aika paljon näyttäisi olevan hotelleja ja ravintoloita kiinni. Marketti löytyi, pieni mutta upealla kala- ja lihatiskillä. Jos mieli tekee kokkailla, aineksista ei ainakaan ole pulaa.

Kauppareissun jälkeen jätimme auton kotiin ja lähdimme tutustumaan Platja d'Aroon. Ranta oli kiva, joitakin ihmisiä ottamassa aurinkoakin. Tämä tyttö tähyili merelle.

Kävelyllä meni koko iltapäivä. Illalla sitten vain nautiskelimme terassista ja näköaloista.